Tadaa, hier sta ik nu!

Wat leuk, ik heb mijn blog weer eens doorgespit. Zoveel veranderingen in de afgelopen 2 jaar! Zo is het me nogmaals erg duidelijk geworden dat ik echt niet weet wat ik wil.
Ik ben niet meer bezig met de opleiding tot Weddingplanner. Door persoonlijke omstandigheden moest ik dat helaas stoppen. Erg jammer vind ik het niet, want er zijn zoveel andere dingen die ik ook graag doe.

Hoe staat het er dan nu echt voor?
Ik werk momenteel nog steeds 12 uur bij een Doe-Het-Zelf winkel. Ik hoop binnenkort te kunnen beginnen met een voltijd studie van 4 jaar in de Mediatechnologie. Dat wil zeggen: webdesign, apps ontwikkelen en webapplicaties maken. Ik hoop dat ik word aangenomen want het is iets wat helemaal bij mij aansluit. Ik ben al heel lang bezig met de juist studie uit te zoeken die past bij mijn gezondheid. Ik ben ervan overtuigd dat deze studie de juiste is voor mij!

Verder ben ik nu 8 maanden getrouwd en ben ik verhuisd naar een woning met lift. Trappenlopen ging niet goed meer dus met een verwijzing van de gemeente kregen wij een mooie woning in een senioren flat. Heerlijk rustig en we hebben het enorm naar ons zin!

Mijn gezondheid gaat nu een stuk beter. Er is meer rust en langzaam komt er ook meer regelmaat. Ik heb gemerkt dat ik veel baat heb bij structuur, dus dat is ook een groot voordeel van een school rooster. Ik heb laatst ook geprobeerd hard te lopen. Ik heb een les van Evy gedaan maar dit pakte helaas niet goed uit. Iets te optimistisch was ik, in principe niets mis mee.
Sindsdien heb ik veel last van mijn knie, dus die poging kan ik alweer doorschrijven. We hebben een crosstrainer gekocht en nu kan ik een paar keer per week, 10 tot 15 minuten thuis in alle rusten sporten. Dat bevalt me erg goed!

Ik ben veel aan het nadenken over de invulling van mijn blog. Ik was helemaal verbaasd om te zien dat de post van de luiermotor bijna 14.000 keer bekeken is. Hij is zelfs gepind op Pinterest!
Het lijkt me leuk om meer tutorials, recepten en tips op mijn blog te delen. Zo heb ik mijn eigen bureau gemaakt en staan er nog veel meer uitdagingen op de planning.

Hebben jullie nog tips of wensen voor een tutorial, recept of een tip?

Liefs Puck



1 opmerking:

  1. Fijn dat het beter gaat.
    Goed bekeken, woonruimte met een lift
    En thuis af en toe wat sporten, ook een goed plan.
    Succes met de studie.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen