Kerst cadeau lijst

Ik vind het heerlijk, die winter maanden. Ja ik weet het, het is pas het begin van de herfst! Toch beginnen hier de voorbereidingen al voor de winter. Aangezien de ouders van mijn vriend gescheiden zijn, hebben wij een hele grote familie. Grote familie = drukke kerst. Niet alleen de drukte tijdens de kerst dagen, maar ook het aantal cadeautjes zijn gegroeid. Soms zie je dan door de bomen het bos niet meer. Om deze reden heb ik dan ook een stappen plan wat ik gebruik bij het kopen van kerst cadeautjes.

  1. Stel een budget in. Op deze manier weet je van tevoren hoe duur de kerst inkopen zullen zijn. Ook heb je nu een eerlijke verdeling voor alle familieleden. Waarom zou je broer meer krijgen dan je zus?
  2. Kijk nu al in folders en op websites voor cadeautjes die passen bij de familieleden. Cadeautjes in de aanbieding besparen geld of zorgen ervoor dat je nu wel dat duurdere cadeau kunt kopen.
  3. Schrijf alles op wat je gekocht hebt en tel het regelmatig bij elkaar op. Op deze manier zorg je ervoor dat je niet over je budget komt.

Ik gebruik hiervoor een ‘Cadeau Lijst voor Kerst cadeaus’ die ik hiervoor heb Cadeau lijst afbeeldingsamen gesteld. Hier schrijf ik alles zeer overzichtelijk in op en weet ik (en mijn vriend) precies waar ik aan toe ben.

Helaas heb ik geen idee hoe ik de lijst hier op moet zetten, zodat jullie hem kunnen downloaden. Als iemand daar tips over heeft, hoor ik ze enorm graag.

Wil je ook gebruik maken van deze handige lijst? Stuur me even een e-mail, dan stuur ik hem naar je toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten