Pink Ribbon

logov2Voor diegene onder ons die Facebook hebben, hebben het wellicht al gezien. Er is weer een actie bezig waarin je de status van je relatie (verliefd, singel, getrouwd etc.) in de status van je Facebook account moet plaatsen. Dit is enkele jaren geleden gestart met een geheime actie waarin je de kleur van je BH op je Facebook pagina moest plaatsen. Het was toen zo geheim dat het zelfs het nieuws heeft gehaald. Dat vond ik een goede actie, deze wat minder. Wel vind ik het goed als mensen er bij stil staan, en vooral als dit gebeurt om de juiste redenen. Ik heb besloten niet mijn Facebook status aan te passen, maar geluksarmband-hoofdik wil zeker wel wat doen. Ik koop sowieso ieder jaar minimaal 2 producten van Pink Ribbon, waaronder dit jaar deze prachtige armband. Ik zit te denken aan product acties, maar hoe weet ik nog niet precies. Waarschijnlijk ga ik zeepjes e.d. maken van
Pink Ribbon om vervolgens te verkopen. Ik moet er nog goed over brainstorm, want ik wil natuurlijk zo veel mogelijk geld ophalen voor deze stichting.
Hebben jullie nog goede ideeën?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten