Nog iemand geslaagd!

Ik was niet de enige die mijn diploma in ontvangst mocht nemen afgelopen juni. Ook mijn vriend heeft 2 jaar lang hard gewerkt om zijn diploma te behalen. Hij deed een studie voor Mechatronica niveau 3 bij ROC Tilburg. Dit deed hij vanuit Defensie, zijn werk. Het was niet altijd even makkelijk maar hij heeft het wel gedaan! Ik ben enorm trots op hem!

Voor hem is dit niet zijn eerste diploma en hij vond het daarom niet zo heel Versierd voor Gydo zijn diplomabijzonder. Daar ben ik het natuurlijk niet mee eens! Ik heb een prachtige bos bloemen gehad van hem, maar ik wist dat ik hem daar niet blij mee kon maken. Daarom heb ik samen met de kinderen op mijn werk een slinger gemaakt om het thuis te versieren. Ook heb ik de vlag uitgehangen en de woonkamer en het balkon met ballonnen versierd. Want zo’n prestatie moet erkend worden!

Huis versierd voor Gydo zijn diploma  Gydo tekenen diploma

2 opmerkingen: