Een eigen bedrijf.

Mijn vriend en ik wilde al een lange tijd een eigen bedrijf. Ineens bedachten we een leuk idee en hebben we dit verder uitgewerkt. Op 11 juli 2012 hebben wij ons ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder de naam: Verjaardag Enzo. We zijn er nu erg druk mee bezig.

Wij gaan thema kisten verhuren voor VerjaardagEnzoonder andere verjaardagsfeestjes. In een thema kist zit alles wat je nodig hebt voor een feestje behalve eten en drinken. Zo zitten er bekers en borden in, verkleedkleren, een draaiboek, materialen voor de spel en knutsel activiteiten, decoratie, uitnodigingen en nog veel meer.
In het draaiboek staat het hele feestje uitgewerkt. Er staan tips in voor het eten en drinken, een planning en andere handige tips.

Omdat ik het bloggen erg leuk vind en graag alle kanten van het internet en social media wil benutten voor het bedrijf, heb ik een blog aangemaakt voor het bedrijf. Hier zullen alle ontwikkelingen van Verjaardag Enzo gepost worden maar ook ideeën voor een leuk feestje! Ik hoop dat jullie eens een kijkje zullen nemen.
Wanneer de blog van Verjaardag Enzo echt vorm heeft gekregen zal ik nog een keer een post hier plaatsen.

De link is:

www.VerjaardagEnzo.blogspot.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten