Borsten Taart

Een tijdje geleden kreeg ik het verzoek om een borsten taart te maken. De opa van de aanvrager was jarig en zou verrast worden met een zoete lekkernij.
Alle ingrediënten in huis gehaald en ik startte vol goede moed. Ik had al eerder 11e (3)borsten taarten gemaakt en dat ging allemaal goed. Nu ging het biscuit al fout. Ik haalde hem uit de oven en hij was nog vloeibaar. Hij was dus nog niet gaar, zal wel door de spanningen komen. Pff, nog maar een keer. Ook het biscuit daarna ging helemaal fout. Omdat ik de opdracht had aangenomen moest ik toch verder. Gelukkig lukte de komende 2 biscuits wel!
GELUKKIG! Ik ben daarna begonnen met het vullen en bekleden en dat ging allemaal prima. Helaas ben ik nog steeds niet tevreden met mijn taarten maar de aanvrager en haar opa waren er gelukkig heel erg blij mee! Vandaag ga ik mijn volgende taart in opdracht maken!

6 opmerkingen:

  1. Het ziet er toch wel héel erg leuk uit.
    Succes met de volgende opdracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig zo'n borsten taart! Ik vind hem mooi gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als het een troost kan zijn,bij liep ook alles mis gisteren.Je bent dus niet de enige met dat probleem.
    Maar het resultaat is prachtig hoor!!!
    Ben benieuwd hoe de opa gaat reageren,haha

    groetjes,Marika

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had inderdaad gelezen dat het bij jou ook niet lekker ging, maar ze zagen er toch super uit! Opa vond hem erg leuk en vroeg bij welke bakker hij vandaan komt. Nou weet ik dat ik nog en beginner ben maar ik was toch wel trots op de reactie die ik kreeg!

      Verwijderen
  4. Dank jullie wel! De volgende opdracht maak ik vanavond af en post ik maandag denk ik hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nadat er van alles mis ging, ziet de taart er erg mooi uit hoor
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen