{RECEPT} Knoflook-Kaas Stokbrood

Zoals iedereen hou ik ook wel van dingen die misschien wat minder gezond zijn. Maar oh, zo lekker! Ook nu heb ik weer een heerlijk recept wat ik graag met jullie wil delen. Ik heb nu een kant en klaar stokbrood gebruikt maar ik ga binnenkort een zelf gemaakt stokbrood gebruiken. Ik denk dat alles zelf gemaakt vaak lekkerder is!

IngrediĆ«nten:                               Benodigdheden:
* Stokbrood                                   * Broodplank (om op te snijden)
* Kruidenboter                              * Broodmes
* Kaas                                            * Kwastje
                                                     * Kaasschaaf
                                                     * Oven

Snij het stokbrood in net zoals je normaal een stokbrood zou snijden. Zorg alleen dat je niet helemaal door snijd. Het moeten dus inkepingen worden (het stokbrood moet aan elkaar blijven zitten). De volgende keer probeer ik dunner te snijden (dan heb je er lekker veel).
Smelt 5 theelepels kruidenboter en bestrijk hier de bovenkant van het stokbrood mee.

P1040529P1040530

Bestrijk de binnenkant van het stokbrood ruim met kruidenboter. Schaaf plakjes kaas af en plaats deze in het stokbrood zoals op de foto.

P1040531P1040532

Verwarm het stokbrood in de oven zoals aangegeven op de verpakking. En daarna, GENIET!

P1040533

Geen opmerkingen:

Een reactie posten