Zomaar klaar

Afgelopen woensdag hield mijn laptop er zomaar mee op. Ik heb hem nog proberen aan te zetten maar het lukte niet. Voor laatste hulp hebben we hem naar een reparatiebureau gebracht. Daar belde ze ons 2 dagen later over terug dat de laptop niet kapot was. Hij startte zo op, alleen de lader was kapot. Het slechte nieuws zag ik toen ik thuis kwam. Alle documenten waren weg. Heel mijn laptop was leeg. Net alsof ik hem zo gekocht had. Dus gisteren avond ben ik meerdere uren (ongeveer 7 uur) bezig geweest om alles up to date te maken. Pff het leek net of het nooit zou ophouden.

Helaas ging het met mij wat minder. Afgelopen vrijdag ben ik zomaar flauwgevallen. Ik was helaas alleen thuis dus hoe lang ik weg ben geweest, ik zou het niet weten. Ik ben maar snel weer terug in bed gaan liggen totdat ik me wat beter voelde. Aan het einde van de middag voelde ik me gewoon weer mezelf gelukkig.

Maanden (lees, echt heel erg lang) geleden hebben we een nieuw dakraam gekregen van de woningbouw. Maar nu was het bijna rondom het hele raam aan het tochten. Er P1020597zaten nog vlekken op van het vocht wat was gaan lekken. Dus het raam moest al tijden geverfd worden en daarna dicht gekit. Aangezien het nu toch wel een stuk kouder wordt en ik ‘s avonds soms toch wel een tocht waas langs voel komen, was het tijd om het raam aan te pakken. Alles is nu geverfd en morgen kan het gekit worden!!

1 opmerking: