Vrij!

Zo, het weekend zit er weer op en een nieuwe werk week is begonnen. Maar niet voor mij want ik ben deze hele week VRIJ!! Vakantie wil en kan ik het niet noemen want vriendlief heeft geen vrij. Ik wil deze week aan school werken (ja, een hardwerkende student) en het huishouden uitgebreid gaan doen. Dat wil zeggen dat alles een extra keer wordt opgepakt en ook de keukenkastjes weer een goede beurt krijgen.

Ook heb ik besloten dat ik een nieuwe website wil. Of dit nu in de vorm van een blog is of een gehele website, ik weet het nog niet. Maar eerst moet ik een naam hebben. Pff, dat is lastig zeg. MijPrinses 013 spreadshirtn huidige website, www.Prinses013.nl is naar mijn mening leuk! Maar de naam zegt niets over wat er op staat (en wat er op staat is ook niet echt in details). Ik hou ervan om handige dingen te zoeken die je leven wat makkelijker maken, bijv. schoonmaak tips, tabellen en nog veel meer. En ik wil dit graag met iedereen delen. Het zal een plek op het internet worden over simpel leven. Als ik meer weet over de wat ik ermee wil doen, laat ik jullie dat natuurlijk weten!

1 opmerking:

  1. Heerlijk lekker vrij!! Dat zijn wel erg goede voornemens met dit heerlijke weer. Maar ja dan ben jij lekker klaar als de 'hysterische winter' begint.
    Succes schat xxxx mama

    BeantwoordenVerwijderen